søndag 18. oktober 2009

Søndagskveld

Så sitter jeg her igjen da. Det er noen dager siden siste innlegg, jeg har ikke hatt så mye å skrive om.

Ikke har jeg strikket ferdig noe å vise frem, jeg jobber fortsatt med kjøreposen hjemme, og babylua på toget. Begge vokser, men ingen er ferdig. Ikke har jeg sydd noe som helst. Og livet går nå sin gang, men jeg er sliten. Trøtt. Noe som nok kommer av at guttungen våkner TIDLIG! Da snakker vi om at 5 er “bra”, 4 er dessverre også mulig. Og jeg har egentlig slutta å nattamme. Men, når klokka er fem og jeg har vært våken i en time med en gutt som slett ikke har tenkt å sove mer, da eier jeg ikke stort flere prinsipper, ammer, og han sovner igjen… I dag ga jeg etter allerede halv fem… jeg som altså har avsluttet nattamminga! Han aksepterer jo at jeg ikke nattammer, og tidliger epå natta sovner han igjen greit også, men når det er litt for tidlig til å være morgen, nei, da vil han ikke sove. Men etter amming klarer jeg somregel å få ham til å sove litt mer. Men trøtt og sliten, det blir jeg. Da hender det jeg tenker at jeg skulle blogget noe, men så skjer det ikke noe…

Men, her sitter jeg altså, trøtt og klar for senga egentlig, men så er jo klokka litt lite. Og vi ser fotballkamp. Og, egentlig så skal jeg vel strikke, må bare finne igjen strikketøyet som måtte reddes unna en klåfingra guttunge litt tidligere i kveld. Det var ikke mulig å strikke når jeg trengte oppskrifta, han trykka på pc’n og dro i stikketøyet… Men nå sover jo han, så jeg kan plukke det frem igjen. Så snart jeg bare orker reise meg, føler mest for å vippe meg ned på sofaen og sove…

Trøtt. Tror jeg skal legge meg etter kampen. Det kan trenges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...