tirsdag 6. oktober 2009

Hjemmetid!

Ja, det er deilig. Etter noen litt lange dager på jobb, som dessverre delvis skyldes min manglende bruk av annen vekkerklokke enn guttungen, som har sovet litt lenger enn vanlig disse sste dagene, er det endelig tid for å være hjemmemamma litt lenge. Normalt sett jobber jeg torsdag og fredag, men denne uka ble det av praktiske årsaker mandag og tirsdag.  Derved skal jeg ikke på jobb før torsdag neste uke. 8 hele, deilige dager hjemme. Når jeg sa det til mannen rakk han et millisekund å tenke at han måtte jobbe 8 dager i strekk, men det er selvsagt inkludert helga da :)

Det er godt å tenke på at jeg har så mange dager hjemme med ham, i dag var jeg ikke hjemme før 17.30, på med drømmehagen så jeg og guttungen kunne sitte i sofaen (vel, og klatre litt, og stå på gulvet og danse til musikken) og kose oss litt. Deilig når han lener seg inntil meg og kooooooser :) Men da var det jo bare en halvtime kos, kveldsmat, kveldsstell og rett i seng...

Så nå skal det bli deilig å være hjemme med ham i mange dager. HAN lider nok ingen nød av å være hjemme med pappa, men JEG savner ham...

Men nå sover han, og jeg strikker. Babyteppet begynner absolutt å ligne på et teppe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...