søndag 4. oktober 2009

Om jeg hadde holdt tempoet...

Ja, hadde jeg fortsatt å strikke i samme tempo som den første uka av dette teppet til min nevø, hadde jeg nok vært godt igang med neste prosjekt. Men, siden jeg slett ikke har holdt det tempoet, er det fortsatt 155 masker på pinnen min.

Det har vært en del annet i det siste, med reising og andre ting som har tatt tid så det ble mindre strikking. Men nå sitter jeg i alle fall og ser fotballkamp og strikker. Bare blogger litt i pausa da... Må komme meg et godt stykke videre i dag, tenker jeg.

Guttungen sov ikke i egen seng lenger enn frem til jeg la meg. Han våkna når jeg var på vei ned trappa, jeg amma og la ham tilbake, det gikk greit, men han våkna igjen mens jeg var på badet, og da klarte vi bare ikke roe ham i barnesenga, så han fikk sove mellom oss som vanlig, men så vidt jeg husker var han ikke våken mellom vi la oss og det var blitt morgen, så det var jp kjempebra! Med mindre jeg har ammet uten å huske det da, det er teoretisk mulig.

Men i kveld ligger ham igjen i egen seng, så får vi se hvordan det går. Han sovnet i alle fall lettere i dag enn i går, men det kan ha å gjøre med at han var kjempetrøtt da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...