onsdag 7. oktober 2009

Sløver... og nyter det...

Jepp, det er det jeg gjør nå.

Min elskede sønn sover. Jeg har en kopp kakao. Strikketøy, og pc.
Vaskemaskin jobber, men jeg sløver. Og nyter det.
Lader batteriene, eller hva det enn kalles. Jeg burde helt sikkert lagt sammen klær, ryddet leker, funnet den siste aventflaska (*) eller noe annet fornuftig, men det føles veldig godt å bare slappe av litt nå.

Etter flere lange dager på jobb med lite hjemmetid, er det deilig å være hjemme. Jeg koste meg med guttungen på formiddagen, så skulle han sove mens jeg trilla på posten med de tidigere nevnte (*) Aventflaskene som skal sendes i retur. Men, vi har jo åpna opp for at guttungen har hele etasjen til tin rådighet. Flaskene og smokker og slikt ligger i en skuff han pleide å få leke med når han var på kjøkkenet. Nå er han mye oftere på kjøkkenet, tidvis uten 100% overvåking, og vi har flasketuter over hele stua, og åpenbart ei flaske i manko... Jeg plukker når jeg finner, men han gjemmer ting overalt...

Og vips.. nå sover han ikke mer, jeg henta inn vogna med en våken gutt. Jeg tipper det var haglet som vekket ham. Vogna var delvis dekket av hvite hagl. Det er absolutt høst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...