tirsdag 13. oktober 2009

Tirsdagskveld…

Ja, så er det blitt tirsdagskveld igjen.  Guttungen sover i senga si, mannen sover på sofaen. Statsbudsjettet er ferdig presentert, selv om jeg ikke har satt meg inn i alle detaljene da. Men, de beholder nå kontantstøtten uendret, det samme med barnetrygden. Mao i praksis ned da, siden de ikke prisjusteres, men i alle fall ingen drastiske endringer i familieøkonomien.

Tirsdagskveld er tv-kveld. Jeg skal se Grey’s om noen timer. Men sånn i mellomtiden, så er det vel å strikke videre på den bestilte kjøreposen. Det er kjekt å strikke den, jeg tror den blir deilig. Tykt, mykt garn. Og gøy med tykke pinner også, da vokser det jo litt. Mulig jeg må strikke flere slike fremover ja… Selv om jeg jo HAR strikket barselsgave til den ventede nevøen min (det blå teppet) og har garnet klart til barselsgave til den neste babyen i familien og (Stemmer min mistanke om at den kommende mor kanskje har lest om det her? Gi meg en lyd da, om du har lyst på dethvite teppet. Eller evt noe annet…)

Jeg er litt trøtt, noe som nok kommer av at jeg hr stått opp klokka 5 de siste dagene. Eller, nei, vi VÅKNER da, forsøker å roe, gir opp, slår på lyset, morgenammer og står opp. For guttungen har bestemt seg for å våkne klokka fem med et hyl… Slikt tar på for mamma’n. Selv tar han det lett igjen ved en lang dubb på dagen…

Jaja, sånn går nå dagene…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...