lørdag 31. oktober 2009

Da er endelig kjøreposen ferdig!

Jeg har ikke fått tatt bilde av den enda, minnekortet på kameraet er fullt, men så snart jeg får tømt det over på en minnepinne og pc (backup er vesentlig) så jeg kan slette dem, skal jeg få tatt bilde og lagt ut. Jeg synes i alle fall den ble veldig fin, og det håper jeg hun som bestilte den også synes.

Derved kan det punktet på strikkelisten strykes. Den vesle blå lua jeg har som "strikke på toget"-prosjekt er halvferdig, og med mindre det dukker opp en ny bestilling, er det derved det hvite teppet som står på planen. (Jeg har enda ikke fått bekreftet om mottaker av dette leser bloggen min, slik jeg tror hun gjør...i alle fall har hun muligheten. Du kan jo i så fall hyle ut om du ikke har lyst på det teppet, eller ønsker det noe annereldes, kjære "reservelillesøster", ellers blir det slik jeg tenker meg...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...