lørdag 6. mars 2010

“Fikk” på en måte en tusenlapp jeg!

Under ryddinga som pågår i heimen fant jeg en tilgodelapp på Christiania Glasmagasin på rett over en tusenlapp. Dette er rester etter “dobbeltgaver” til bryllupet vårt. Men, den hadde 12 mnd gyldighet, og var datert 24.6.08 (Vi giftet oss 23.6.07 så vi var altså heeelt på slutten av gyldigheten da vi benyttet den forrige tilgodelappen og fikk ny på resten…) Og 12 mnd etter 24.6.08 er altså… vel, over et halvt år siden. Jeg sendte en mail til den lokale butikken i kjeden, og spurte om pengene var tapt eller om det fantes en mulighet til å få bruke dem…

Joda, jeg fikk mail tilbake om at jeg er hjertelig velkommen, det er ikke noe problem at den er utgått! Toppers, en tusenlapp å shoppe for, som egentlig var ansett som tapt!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...