tirsdag 2. mars 2010

Ny måned

Litt sånn i "strikke-vacuum", jeg klarer ikek helt bestemme meg for noe nytt prosjekt, ejg har liskom ikke noe å ta fatt på... Det er måte på hvor mange par pulsvarmere jeg kan strikke.

Kanskje ejg skal ta fatt på monsterbukse til guttungen? Det er litt det jeg har tenkt på, men jeg er liksom ikke helt knallmotivert, vet ikke hvilke farger jeg ville hatt den i, vet ikke hvor mye den blir brukt (siden vi ikke bruker formsydde på dag. Men kan jo brukes over lommebleier også selvsagt. Og vi HAR jo formsydde bleier som kunne brukes på dag...)

Men i helga har jeg vært og besøkt nevøen min! Han er knallsøt! Pitte liten, helt fersk, og helskjønn!

4 kommentarer:

  1. Monsterbukse er superkult!!
    Jeg vil også lære meg å strikke ;b

    SvarSlett
  2. Ja, monsterbukse er kult, men jeg har aldri prøvd maskesting, så jeg vet ikke om jeg får til det...

    SvarSlett
  3. Moren min sydde på øyene og det etterpå... Hun fikk det nesten ikke til, men så har hun dårlig syn også da ;b

    SvarSlett
  4. JEg har jo ikke verdens beste syn selv, men ejg har brilelr som korrigerer det. Jeg kan maskesting i teorien, jeg har bare ikke prøvd i praksis, så det er hvorvidt jeg får det til å dekke gtrunnfargen jeg er usikker på. Men jeg kjenner på meg at det er meget aktuelt å prøve... da må jeg bare bestemme fargene jeg skal bruke...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...