mandag 8. mars 2010

Enda et par punkter

  1. Gammelt undertøy
  2. Gamle medisiner, nå levert på apoteket slik slike ting skal
  3. Ei skjorte mannen definerte som for liten er levert i nærmeste UFF-container
  4. Ei skjorte til, som rett og slett var kjøpt for liten, til samme UFF-container
  5. 5 nyfødtbleier (papir) som jeg ga til min nyfødte nevø (eller hans foreldre)
  6. 4 up&go bleier i størrelse "ikke helt enda nei" som jeg også ga til min nevø
  7. 1 pakke engang stelleunderlag som jeg også ga til min nevø.
  8. Bleiebøtte, sånn til papirbleier, som jeg ga til mine foreldre, for besøk av min nevø
  9. To vareprøve-pakker med vaskepulver og en med tøymykner. Idiotisk å ha dem bare liggende der, så jeg brukte dem i stedet. Har enda et par med vaskepulver og en med milo liggende.
  10. En pose til med vaskepulverprøver, har funnet enda flere mens jeg ryddet badet…
  11. De forrige brillene mine

Vi har en liten sånn rydderunde i huset for tiden. Motivert av at mine foreldre kommer på besøk snart. Ikke at det blir prikkfritt av den grunn, for vi er ikke så flinke til å overflaterydde, vi går til bunns. Om jeg hadde overflateryddet hadde jeg ikke funnet de brillene innerst i en skuff på badet… Men hadde jeg ikke tømt den skuffen helt, hadde det fortsatt ikke vært mulig å lukke den helt, så de er jo greit at jeg gjorde det… Men, det hadde sånn for besøksets del antakelig vært mer fornuftig å bruke den tiden på noe litt mer synlig.. Jaja, de kommer ikke helt enda, kanskje jeg får tatt noe mer overflatepreget i morgen. Ellers så overlever de nok i rotet vårt uansett. (Men en runde med moppen skal det nå bli da…)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...