torsdag 25. februar 2010

Bloggpause? Neida, ikke egentlig

Det bare virker sånn.
Jeg ble syk. Sånn omtrent samtisig med at jeg gikk tom for strikketøy. Da ble det ikke strikket noe mer. Og den lille nye strikkelua følte jeg ikek for å vie frem. Den er ikke montert. Visst ble den ferdig. Men de ble også for liten. Jada, min nevø er liten, men ikke såååå liten. Lua passer derimot, etter en liten ekstracm midt bak, greit nok til guttungens dukke, fant jeg ut. Jeg bare gadd ikke sy den sammen, siden jeg altså ble syk. Og ei lue som bare er provisorisk montert med en strikkepinne (!)  eller to er ikke egentlig noe jeg følte for å ta bilde av og vise frem heller.

Jeg SKULLE egentlig vise dere de tøybleieinnpakkede bamsene til guttungen, men har ikke rotet meg til å ta bilde av dem enda, så det får bli neste uke.
Men da kan jeg også oppdatere med flere ting på den 365-ting-ut-av-huset-lista mi. Jeg har ikke holdt 1-om-dagen-tempo, men har et par storoppryddinger forran meg sånn at jeg har håp om å øke snittet noe ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...