søndag 7. mars 2010

Nye ting på 365-lista

For å komme helt til 365 burde jeg nok telle de bleiene som 9 ting, ikke to punkt... vi får nå se på det. Nå kan jeg i alle fall legge til litt til.

  1. Gammelt undertøy
  2. Gamle medisiner, nå levert på apoteket slik slike ting skal
  3. Ei skjorte mannen definerte som for liten er levert i nærmeste UFF-container
  4. Ei skjorte til, som rett og slett var kjøpt for liten, til samme UFF-container
  5. 5 nyfødtbleier (papir) som jeg ga til min nyfødte nevø (eller hans foreldre)
  6. 4 up&go bleier i størrelse "ikke helt enda nei" som jeg også ga til min nevø
  7. 1 pakke engang stelleunderlag som jeg også ga til min nevø.
  8. Bleiebøtte, sånn til papirbleier, som jeg ga til mine foreldre, for besøk av min nevø
  9. To vareprøve-pakker med vaskepulver og en med tøymykner. Idiotisk å ha dem bare liggende der, så jeg brukte dem i stedet. Har enda et par med vaskepulver og en med milo liggende.

Så, et lite spm, om noen gidder ha en mening, burde dette telle som 9 punkter, eller 18?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...