torsdag 25. mars 2010

Monsteret vokser

Jeg har begynt på det andre benet nå. Men å få dn klar til påskeferie holder mildt sagt hardt, ettersom vi etter planen antakelig kjører i overimorgen... og jeg har  "litt" annet å gjøre før vi drar enn å bare strikke, egentlig...

Jeg lager påskekort. som burde vært sendt forrige uke, men so... de blir forhåpentligvis sendt før vi drar...
Jeg må jo pakke...
Og derved må jeg vaske klær...

Sånn går nå dagene.
Kan jo se om jeg får lagt ut et bilde av fremgangen, i det minste. Men ferdig blir den nok ikke før over påske. Og da er det to dager fra påskeslutt til foreldrebesøk (mine foreldre kommer onsdagskvelden) så da har jeg muligens liiiiitt annet å henge fingrene i da også... Jaja, vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...