mandag 15. mars 2010

Ny dag, nye muligheter

Atter en gang et lite midlertidig opphold i bloggingen, som denne gangen skyldes et besøk av mine foreldre. Veldig kjekt med besøk, men da blir jeg ikke stittende ved pc'n og blogge, akkurat.
Ikke strikker jeg så mye heller, men jeg har, under veiledning fra min mor, sydd ei lita dukkebukse. Den skal jeg vise frem så snart jeg har fått tatt bilde av den, forhåpentligvis senere i kveld. Regner med at spiral-pulsarmerene også kan bli avbildet i kveld.
Noen nye ting er blitt kastet som ledd i 365-planen min også, men bloggen kan jo bli spammet med slike innlegg om jeg skal skrive nytt om det hver gang, så jeg "samler det litt opp" tror jeg.  Men jeg kan sånn i ikke-liste-form nevne klips-på solbriller til et par briller som er enda eldre enn de brillene jeg har kastet, et par poser til med sånne vareprøvevaskemidler og noen andre småting jerg ikke kommer på i farta (som derved antakelig aldri kommer i listeform, med mindre jeg kommer på det...)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...