mandag 22. mars 2010

Monsterfremgang

 P3190480

Ja, sånn så det ut på fredag når jeg ikke så noe poeng i å legge ut bilde. Det var bare en liten blå kant enda. Men med rett masketall i det minste. Muligens for tynne pinner (Jeg trenger et nytt pinnemål, det andre er borte! Det i papp som fulgte med de siste pinnene mine funker ikke tilfredsstillende) Halvveis i vrangborden byttet jeg derfor pinner. Dette ser egentlig veldig passe ut etter foreløbig prøving.

 

 P3200482

Utpå lørdagakvelden så det sånn ut. Det begynte å demre for meg at muligens var ikke de første pinnene for små likevel, derved var muligens disse litt store? Buksa virka litt stor. Nja, jeg fornekta problemet til litt senere på kvelden, da prøvde jeg den på. Ikke oppløftende.

 

 

P3210483

På søndag hadde jeg dettem og en litt mer opplagt gutt, jeg tok av buksa han hadde på, og prøvde på denne. Litt løs er den, men ikke så ille som det så ut som kvelden før. Siden vi ikke egentlig bruker formsydde bleier på dagen blir dette antakelig mest brukt som bukse, ikke sperrelag, så det går greit, konkluderer vi. Mannen synes den er høy i livet da, og jeg er enig i at jeg kunne strikket den en cm eller lavere i vrangborden og muligens en cm lavere glattstrikk før munnen også, men det ser vi best når den er ferdig.

 

P3220484

I dag ser det sånn ut. Såidt igang med første foten. Spent på det endelige resultatet. Strikker videre for å se hvordan det blir. Ville vært kjekt om den var klar til påske, men det er et godt stykke arbeide igjen enda, så jeg tviler. Vi drar i helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...