tirsdag 23. juni 2009

St. Hans aften...

Ja, det er St. Hansaften nå. Og her sitter jeg. Og blogger. Hva betyr det?

Jo, altså: Min sønn sover. Følgelig må jeg nesten være hjemme, synes jeg. Min mann... han arrangerer St Hans-feiring i borettslaget. Jeg og junior var med på grillinga da, men trakk oss tilbake når klokka var en halvtime over kverldsmattid, bleia var våt og gutten var trøtt...

Så da sitter jeg her alene, enn så lenge. Mannen kommer nok hjem så fort han kan. Vi har tross alt bryllupsdag i dag.

Romantisk å stå midtsommerbrud, på ekte, ikke sant? Det er jo bare EN St.Hansaften man "ødelegger", det kommer mange flere, ikke sant? Glemte den velse detaljen om at enhver bryllupsdag for all fremtid faktsik er på StHansaften, noe som her vi bor nå betyr grilling i borettslaget. Jeg elsker grillmat altså, det har ikke noe med det å gjøre, men det er kanskje ikke verdens mest romantiske setting på en bryllupsdag? I alle fall ikke i år, når jeg sitter her, og han organiserer (eller, spiller...) fotballkamp...

Jaja, sånn går nå dagene. Jeg får vel enten lete frem strikketøyet mitt, eller finne på noe annet gøy, inntil min mann kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...