torsdag 11. juni 2009

Torsdag, litt lystigere til sins...

Ja, jeg forsøker å legge de dystre tankene bak meg, og heller se hva som skjer, og finne ut av probleme om/når de oppstår.

Nå sitter jeg alene i stua, faktsik. Mannen legger junior. Noe som antakelig betyr at begge to ligger på senga vår og sover nå, for det er en halvtime siden jeg forlot dem der, den yngste "tanket opp" som mannen sa, dvs, ammet. Dermed skulle han være klar for å sove, men han var ikke helt villig til å ligge ned. Og trøtte meg er sliten i kveld, så mannen tok soveromsjobben. Men som sagt, det er en halvtime siden, så den store go'gutten min burde vært kommet opp nå, siden den lille go'gutten min burde sove nå. Men avtalen er at jeg skal vekke ham/hente ham klokka åtte, dersom han (mot formodning, etter egen mening) skulle sovne...

Jeg føler meg egentlig absolutt klar for å sovne jeg... men det skal jeg ikke gjøre helt enda. Strikke litt mer på teppet, tenker jeg. Det vokser stadig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...