onsdag 17. juni 2009

Sove-mann

Hallo da!

Junior var vanskelig å legge i kveld, og jeg var utolmodig, så når den rotete ammestunda var over, overtok mannen på soverommet. Men, det er over en time siden! Jeg var nede hos ham for litt siden, og vekket den sovende mannen, informerte om at nå sover junior, og at mobilen hans hadde ringt.

Men kommer ham opp av den grunn da? Åpenbart ikke. Rusle ned og vekke en gang til?
Eller bare sitte her, finne frem strikketøyet, kanskje?

Lurer på om jeg burde la bloggen handle om andre ting enn bare strikking og sying, for... vel, helt ærlig, det tar jo en evighet før dette strikketeppet er ferdig, jeg har ikke egentlig begynt på noe annet, fordi jeg ikke kommer på noe annet som behøves sånn direkte akkurat nå, og symaskina er ikke så aktivt i bruk... Derved blir bloggen helt stille...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...