onsdag 10. februar 2010

Og derved har jeg ingen strikketøy på pinnene…

For nå er både pulsvarmerene og teppet ferdig. Bilder kommer når alle tråder er festet og sånn.

Det gikk litt fortere enn jeg hadde ventet, så nå er jeg rett og slett strikketøysløs… Vel, jeg har planer om et nytt sett pulsvarmere som togposjekt, tenkte å legge opp en maske mer, eller mindre, slik at det ikke går opp med mønsteret, altså at det blir spiraler fordi rett/vrang mønsteret flytter seg en maske for hver omgang. Kan være spennende å se hvordan det blir seende ut, kanskje?

Men, om jeg strikker på dem hjemme blir de jo ferdige i løpet av uka, så jeg trenger enten et annet hjemmeprosjekt, eller straks et nytt togprosjekt… Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...