tirsdag 16. februar 2010

Jeg har blitt tante!

Ja, sånn i totiden i natt ble jeg vekket av en sms, og jeg visste nesten instinktivt hva det var. Jeg får jo ikke sms om natta ellers, og hadde sagt at jeg ville vite det, natt eller dag. (I gårkveld når jeg hdde lagt meg lå mobilen igjen på stua, men jeg sto opp og hentet den, sånn just in case…) Ja, da var fødselen igang, skrev min bror. De var på sykehuset, full åpning. Et par timer senere kom meldinga om at nevøen min var født.

Så nå er jeg blitt tante!

Og vips, så er jeg igang med et nytt strikkeprosjekt. P2160368

Jeg må strikke ei ny babylue. Den vesle blå babylua jeg har strikket før er sikkert passe til sommeren, eller noe sånn. Den er like stor som den jeg strikket til min sønn. Den var for stor for min sønn, som hadde 2 cm større hodeomkrets enn hva min vesle nevø har. Så her er det bare å strikke ministørrelse… Grunnet at jeg ikke helt har nok blått garn i den samme fargen som babyteppet får denne luen en hvit strime fra midt bak til midt forran. Håper det ikke blir seende for dumt ut, det får tiden vise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...