fredag 5. februar 2010

Snart helg

Det kjenner jeg at skal bli deilig. Det gjør noe med meg å ha slike nattlige "diskusjoner" med min sønn, som i so grad berøver meg for søvn sånn fra rundt 4. Jeg er ikke skapt for sååå tidlige morgener. Men, jeg regner med at det er en overgangsperiode, så jeg holder ut. Det går nok bra, skal vi se.

Pulsvarmeren jeg strikker på toget vokser i alle fall jevnt og trutt, men jeg gleder meg til å bli ferdig med i alle fall et av de to pågående prosjektene mine, så jeg med god samvittighet kan begynne på noe nytt. Strikkelista mi tilsier, gitt at ingen kommer med en bestilling da, at jeg skal gå løs på nattbukse tl guttungen, men der tror jeg egentlig at jeg bare trenger strikek nye ben på en jeg har, så da er det lang ullbukse som står på planen, men den har jeg ikke helt bestemt meg for hvordan skal være enda... men det kan jo bli spennende, kanskje ejg prøver meg på en monsterbukse? Eller kanskje jeg er så heldig at det dumper inn en bestilling som jeg kan strikke? Jeg er åpen for det altså, selv om jeg ikke er den mest avanserte strikker i verden, og bare har to bestillingsrposjekter bak meg i mitt liv...

Time will tell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...