torsdag 18. august 2011

For tre år siden…

For tre år siden hadde min mann akkurat satt på en film. “Det kan jo bli lenge til neste gang vi får muligheten” sa han, det var 5 dager siden terminen, jeg var absolutt høygravid og fødeklar. Men tidligere på dagen hadde jeg uttalt “Nei, ingen baby i dag heller”. (Og det stemte jo det, med en times margin.)

Vi hadde ikke sett mange minuttene, før jeg bare måtte en liten tur på do. Jeg var som sagt høygravid, så det var ikke noe spesielt ved det. Jeg kom halvveis over stuegulvet før jeg havnet i knestående med den første rien. Jeg hadde et par til før jeg var tilbake i sofaen etter doturen min, og fastslo at “nå kommer babyen!” Endelig skulle vi få møte den vesle babyen vår.

5 timer senere satt jeg med min nyfødte sønn på brystet. I morgen feirer vi treårsdag.

Og den filmen… den sto i spilleren til vi så den en gang utpå vinteren…

3 kommentarer:

  1. Herlig innlegg <3
    Gratulerer så mye med 3 åring i hus :)

    SvarSlett
  2. Hehe, herlig :))
    Gratulerer masse ^^

    SvarSlett
  3. Gratulera so masse med overstått treårsdag til Knerten! Klem frå oss!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...