torsdag 23. juni 2011

Jeg tester solkrem.

Jada, dere vet jo det etterhvert. Jeg liker å teste ting jeg får. Noen av dem faller jeg for og kjøper mer av siden også. Andre bare tester jeg. På et vis kom jeg over Like‘n’Share (som jeg i mitt indre kaller “Test‘n’Share, for det er da vitterlig det jeg skal gjøre. Teste og dele, uansett om jeg liker eller ei)

Og da fikk jeg være med på denne. Teste denne solkremen for ansiktet. Nå har det seg slik da, at værmeldinga her hos oss stort sett ser slik ut for tiden:

Men i går glimtet solen seg frem når jeg skulle ut på min daglige trilletur, så frem med solbriller og solkrem! Juhu, jeg kan få teste den nye solkremen. Og det må jeg si, jeg liker den bedre enn den vi hadde. Nå har nok det mye sammenheng med at den andre er innkjøpt med tanke på Knerten. Mao, den er fri for alt mulig rart. Hvilke egentlig er en god ting. Men den kan på mange måter omtales som “treig å smøre” og parfymefritt dufter ikke alltid like deilig…

Denne her er derimot myk og lett å smøre utover, den trekker fort inn i huden, og dufter lett av sommer. Selv om den faktisk er merket med fragrance free, så lukter den i alle fall behagelig synes jeg. Slett ikke den dummeste tingen jeg har fått teste nei.

Måtte det bare bli litt mer sol så jeg får prøvd den litt mer…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...