torsdag 9. juni 2011

365 ting ut av huset, litt stillstand?

Forrige innlegg om temaet er fra januar. Nå er det juni… Jeg kan nok ikke påberope meg over 150 ting ut av huset enda. Og slett ikke å ha holdt oversikten over dem så jeg kan blogge dem. Jeg vet jeg har brukt noen vareprøver på vaskemidler og ammeinnlegg jeg har fått. Jeg vet jeg har kastet noen vareprøver jeg visste aldri  vikke bli brukt. Vi har gått gjennom noen papirer og kastet en del som var boss, men ja, det var jo boss, ikke da egentlig “ting ut av huset”. I dag fikk vi en reklame som gikk rett i papirinnsamlinga uten å oppbevares ufornuftig lenge i huset som rot.

Jeg har kastet et musikkspillende kosedyr, som hoppet over en av tonene. Ikke pga umusikalitet, men den ble aldri helt seg selv igjen etter en runde med omgangsyke, så etter å ha hatt den liggende litt for lenge ble den tilslutt kastet. Jeg har kastet en kjøkkendings som liksom slukke spraye olje i et tynt lag på stekepanna, for den virket ikke. (Mannen etterlyste den neste dag, men hallo, den virket ikke!)

Men med de tingen jeg kommer på her er jeg vel ikke oppe i mer enn rundt 40. Ikke de nærmere 150 jeg burde være. Vi får se, kanskje er dette en uoppnåelig målsetning?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...