torsdag 9. juni 2011

Jeg sikler på strikkepinner…

Ja, ,muligens en noe merkelig ting å sikle på? Men jeg gjør fra tid til annen det. Titter på bilder, ønsker meg, tenker på… ja, ikke bokstabelig talt sikler da, men…

imageSe på disse da, er de ikke fine?

Jeg ønsker meg gjerne et sett med slike pinner mde utskiftbare tykkelser. så har man alle tykkelser og lengder man trenger. De finnes i metall også. Og i tre, fargerike trepinner. Trepinnene er jeg usikker på, jeg antar de er gode, jeg bare er litt preget av den ene trepinnen jeg har. Den virket grei når den var ny, men etter en god del bruk, og litt mer erfaring hos meg, er jeg ikke akkurat forelsket i den. Maskene glir ikke ledig og lett over den pinnen. Den begynner jo også å bli litt slitt antakelig, som sagt er den mye brukt. Det er nemlig 6’erpinnen min. Den laaaange, som jeg strikker babytepper på. Det er vel også derfor denne tanken har blitt vekket igjen, kombinert med at jeg kom over et bilde av disse spectrapinnene.

Jeg sitter jo og strikker på et babyteppe nå. Det er mange tusen masker til jeg er i mål. Mange tusen. På “ikke akkurat favorittpinnen min”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...