søndag 12. september 2010

Ny ullbukse underveis

P9120205

Enn så lenge svært lite, men dette skal bli ei ullbukse til nattesbruk for Knerten. Sånn siden han bruker formsydde tøybleier med ullbukse som sperrelag om natta.

Jeg begynte så smått i dag, vi får se hva jeg prioriterer fremover, de siste ti pinnene på første halvdel av babyteppet eller denne. Trengte litt avveksling, følte jeg. Og den posen klarer jeg jo ikke bestemme meg for farge på. Ultralyden er det ei uke til, så teppet haster ikke.

Og ullbuksa han for det meste bruker på nattestid er for liten. Så da begynte jeg på ei til, som skal bli litt større, er planen i allefall. Oppskriften er jo egenprodusert, og jeg tenkte å prøve litt tynnere pinner denne gangen (for babyteppet er på de jeg brukte sist…), så vi får se hvordan det blir. Time will tell.

Jeg la til en liten sånn “progress bar” for pågående prosjekter under strikkelista mi, mest sånn for gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...