lørdag 12. september 2009

Det nærmer seg!

Ja, strikketeppet altså. Og det er vel sannelig på tide, jeg begynte på det i juni? Nå er det september... Det er lenge det... Men nå er det bare rundt 50 masker igjen på pinnen min, det går rasende fort for hver pinne nå, i motsetning til da jeg følte det tok en evighet med en eneste pinne, med rundtom 230 masker på det meste...

Så, nå har jeg vært avsted og kjøpt garn til det neste. Siden det er til en liten gutt, kjøpte jeg lyseblått garn :) Gleder meg til å komme igang, så nå må jeg bare rase meg gjennom de siste 50 pinnene mens guttungen sover (eller, håper han sover i alle fall, far og sønn er på trilletur) Nå hører jeg at de kom hjem, og det er fint. For om en times tid skal jeg avsted på synskontroll, faktisk, jeg trenger nye briller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...