mandag 14. september 2009

Og vi venter...

Venter på valgdagsmålingen. Og på valgresultatene som etterhvert skal tikke inn. Spennende, spennende.

Men jeg er ingen politisk blogger, så der slutter min politiske blogging for nå.

Dette innlegget burde inneholdt bilde av pakken min fra bleieboden som jeg henta i dag.

Men to av bleiene er i vaskemaskina, og den siste... ja, den sendes i morgen, sammen med en frankert konvolutt, for jeg fikk feil type. Slikt skjer, det gjør ikke noe. Det tok imponerende nok mindre enn en halvtime fra jeg sendte mail om at jeg hadde fått feil, til jeg fikk svar, og det altså klokka sju på en valgkveld :)

Men, kjekt med pakke i alle fall!

Og nå, nå er det bare 4 minutter til valgdagsmålingene er her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...