onsdag 20. januar 2010

Det skjer ikke så mye på blogg-fronten...

Jeg strikker videre på de pågående prosjekter, men ikke noe å vise bilder av, eller rapportere om, det er ikke noe som er blitt ferdig enda, bare halvferdige prosjekter.

Da går bloggen litt i stå. Men jeg kan jo rapportere litt om andre ting. Om en ting til ut av huset, om enn en "inn-ut" ting. Mannen informerte meg om at han hadde ei ny sjorte til UFF. Ei NY skjorte til UFF. Nemlig den nye han kjøpte uprøvd (Medium passer da alltid...) og jeg vasket, og han tok på seg... og fant ut at den var for liten. Jaja. Så er da den også levert i innsamlingsboksen til UFF.

Og guttungen vokser nå og trives. Vi har begynt å gå i åpen barnehage et par ganger i uka, og han stortrives. Han er ikke det minste skeptisk lenger, bryr seg knapt om jeg er der eller ei, og oppfører seg fint og er en generøs liten gutt som deler ut leker til de fleste, barn eller voksen... Jeg tror at barnehagestart nå ville gått veldig fint det også, men nå får vi jo ingen plass, så vi får kose oss hjemme (og i åpen barnehage) til midten av august. Da satser jeg sterkt på at vi får. Ikke at jeg ikke trives hjemme altså, men det hadde vært veldig greit å tjene litt mer penger etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...