tirsdag 29. januar 2019

Nye cliviafrø

Ja, ikke ankommet enda da, men ebayfrø bestilt  idag. Så i løpet av våren en gang.  Jeg har ikke hatt særlig suksess med ebayfrø enda, men jeg prøver igjen i år også, for en liten femtilapp er et lite utvalg frø som ideelt sett skal gi ulike typer blomster på vei mot meg.  Jeg ble inspirert av en svipptur innom Lady Clive sin blogg, der er mye fine bilder!

Sant skal være sant, jeg har ikke hatt særlig hell med cliviafrø i det hele tatt, jeg har vel EN levende frøplante pr nå, og jeg har sånn ganske mange flere enn som så. DE faller fra litt sånn etterhvert, dels grunnet for dårlig stell, og dels at det jo er sånn med Clivia da.

Men, ok, så prøver jeg. Så får vi se. Jeg har nå en arvet clivia i sped start av blomst stående i vinduskarmen nå, det er stas. Det blir mange fine blomster denne snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...