lørdag 27. august 2011

365 ting ut av huset, en oppdatering

Jeg kan nok ikke akkurat påberope meg å ha en helt nummerert liste, ei heller å huske alt som skulle vært på den, men vi har da fått en del ting ut av huset i det siste. Sist mente jeg vel at jeg var oppe i rundt 40?

I alle fall har jeg sendt ca 25 engangsbleier til min bror. I tillegg til et par poser med barnetøy, men det er slikt som jeg kommer til å få i retur, så det teller nok ikke. Men så hadde mannen en runde i eget klesskap, etter at vi fikk en lapp i postkassa om noen som samlet  inn, han satte opp to sekker til innsamlingen og en gikk i søpla, det var nok fort 20-30-40 plagg her også, så jeg bør vel med dette kunne si at vi er oppe i i alle fall rundt 100? Jeg har kastet en del dill og dall også, men mesteparten av det må nok anses som søppel, bare at jeg har spart på det lenge før det ble kastet…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...