søndag 9. januar 2011

365 ting ut av huset, mål for 2011

Ja, det er et mål for 2011 å klare det jeg ikke klarte i 2010, faktisk holde oversikt så jeg kan si at 365 ting er kommet ut av huset.

Vi er kommet til den 9. dagen av året uten at jeg egentlig kan si å ha kvittet meg med noe spesielt enda da. Vi kasta masse på torsdag, men det var bare generell rydding og kasting av søppel. Vi sendte ut ei hel kasse med babytøy i dag, men det var bare på utlån, så det kommer tilbake. Og i tillegg har vi fått INN i huset sikkert nesten dobbelt så mye babytøy, som ikke er på utlån, men arvet… Så egentlig ligger vi ikke helt godt rute, sånnsett. Men altså, det kommer en ny baby inn i huset om en måned eller to, så da trenger vi jo litt nye ting, dette er en vinterbaby, den forrige var en sommerbaby, og dessuten jente vs gutt. Men jeg aner ikke HVA som er de to store sekkene vi har fått av arvetøy, mest til lillejenta, litt til Knerten. Så å gå gjennom det er første punkt på lista, før vi går på shopping. Men da er vi på ting INN i huset-prosjekter, og dette innlegget skal omhandle ting UT av huset.

Jeg har et noen ting på lista over ting som SKAL ut. Et pa bleier med dårlig passform står langt oppe på lista. En god del blader/magasiner skal også vekk. Og åpenbart en god del ting jeg ikke egentlig har lyst å kaste, men slett ikke har plass til, som står nede på det rommet som skal bli barnerom. (Ja, Knerten har passert to år og blir snart storebror, det er på tide han får eget rom…)

Med prosjekter som “rydde badet inn til rota” og “tømme det rommet som brukes som bod som skal bli barnerom” på den umiddelbare arbeidslista vår, og også en alvorlig gjennomgang av klesskapet både  på min og mannens side, burde vi jo klare å få til en gooood del punkter på ting-ut-av-huset-lista. Så da er utfordringen å holde oversikten og blogge det, så jeg på slutten av året kan vise til en skikkelig oppsummering av 2011-prosjektet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...