torsdag 20. januar 2011

365 ting ut av huset, litt mer

Ja, da har jeg ryddet litt mer på badet, og ut av dette kom i alle fall

  • 17 (ubrukte ja!) tamponger. Jeg sluttet med tampongbruk før jeg ble gravid med Knerten…
  • en dekkstift som har feil farge i forhold til mitt ansikt
  • hårnålene som håret blitt ble satt opp med til bryllupet (nei, jeg talte dem ikke, de får gå som en enhet, men der var sikkert 50 stykker, minst)

Jeg hadde så vidt jeg ser 11 på forrige liste, teller jeg 19 her er jeg faktisk oppe i 30. Dvs over en pr dag i snitt, så da bør jeg jo klare de 365?

Jeg fikk også fyllt opp “loddpengeskåla” med en god håndfull mynt, alt fra 50 øre til 20 kroner, det var sikkert 100 kroner der. I en eneste skuff, jeg vet at der er mer i mannens skuffer, og muligens noe i den andre skuffen min også. (Dette er penger som stammer fra bukselommene til mannen, når jeg skal vaske klær…) Det går ikke på ting ut av huset da, men tilsier at jeg absolutt burde rydde på badet ja… Så jeg fortsetter som jeg stevner, og sikter på at lista vokser videre nå i januar ja! (Ja, og jeg kastet forsåvidt litt søppel også altså, men det var ikke mye, det er mest ting jeg av uvisse årsaker har samlet på som befinner seg i disse skuffene. Sånn ca halvparten av det kommer ikke tilbake i skuffen etter rydding, ser det ut til. Så da bør jeg klare Knerten sitt krav, som han kom med i morges: Mamma, du må lukke skuffene dine. Helt igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...