onsdag 27. mai 2009

Onsdagstanker

Guttungen i seng. Freden senker seg. Mannen skal se fotballkamp i kveld, så da er det litt opp til meg å finne på hva jeg vil gjøre med kvelden. Trekkes mellom å sy, og å strikke. Og VET at om jeg ikke bestemmer meg og går igang snart, så kommer jeg til å sitte her og dille bort en time eller to ved pc'n... Og det er jo svært lite produktivt.

Så hva skal det bli? Strikkepinner? Eller symaskin? Å sy gir kjappere resultater, men guttungen trenger ei ny nattullbukse. Sånnsett trenger han flere tynne bambusinnlegg også.. Og selv om jeg ikke TRENGER flere truseinnlegg eller bind, så... ehh... vanskelig å bestemme seg.

Ute er det riktig utrivelig vær, så da er det veldig godt å kroe seg sammen under et pledd. Tenker det blir strikking jeg, for det er så vanskelig å sy under et pledd, og jeg føler meg kald.

Ok, jeg har en plan. Finne ulltøflene mine, så jeg kan bli varmere på tærene, og strikkepinner og tråd. Og så rett tilbake under pleddet.

Og se ikke bort fra at jeg surrer rundt på nettet innimellom da, det er en GRUNN til at jeg bruker tid på å strikke slike ullbukser, jeg er ikke en konsentrert hurtigstrikker akkurat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...