søndag 10. oktober 2021

buzzador - testing. lenge siden sist

I samarbeid med Toppits og buzzador fikk jeg teste toppits plastfolie. 

Jeg har vridd hodet mang en gang om hvordan jeg skal skrive denne omtalen, og med kniven på strupen (tidsfrist) må jeg forsøke å få frem de tankene jeg har jobbet med. 

For altså. Folien funker finfint den. 
Den klinger som den skal. Den er lett å rive av. Det er min foretrukne plastfolie. 

Men det jeg sliter med er i tidens ånd følelsen av at jeg burde bruke noe mer bærekraftig enn plast. Heller enn plast over en skål, hva med en skål med lokk, som vaskes og brukes igjen og igjen? Jeg elsker de to ildfaste skålene mine med glasslokk. Motivet vitner om en annen tid, jeg har arvet dem fra min bestemor. De er eldre enn meg, men gode som gull. Og vaskes og brukes igjen og igjen heller enn den plasten. (jada, plasten kan nok vaskes, men har sine begrensinger i så måte) 

Jeg må jo likevel innrømme at gårsdagens bruk av folien var ny, og ikke noe jeg helt der for meg å dekke opp med gjenbrukbare effekter 

Mannen og eldstemann har forsøkt seg på en ny måte for fargelegging av diskgolf-disker... 

#toppitsplastfoliebuzz #buzzador @buzzador

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...