mandag 12. august 2019

Sparker litt liv her igjen. Prøver i alle fall :)

Det var det med tid og overskudd, men lyst har jeg i alle fall. Og temaene surrer i hodet, tankene likeså

Vi har kjøpt telt.
Vi skal plante et par epletrær, og muligens gjøre om en del av hagen i en sammenheng.
Høsten og hverdagen kommer. Matpakker og fritidsaktiviteter.

Hvorfor vil jeg blogge dette? fordi jeg liker å skrive. Ikke fordi jeg er en "blogger" som lever av dette her, det er ikke akkurat sånn nei, reklameannonsene her gir meg sånn 0,02 kr i uka, på ei god uke, for at  nok lesere har SETT siden, slett ikke klikket på noe. Jeg har nok litt større forbruk enn det, ja. Så jobben min må jeg beholde ;)

Dette gir meg bare muligheten til å få utløp for skriveriene som soterer tankene mine. Og kanskje, hvem vet, om jeg skriver spennende nok,  0,03 kr en uke ;)

Så, jeg håper, håper det smetter inn noen innlegg fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...