søndag 6. september 2015

Hei, her er jeg igjen

Ja, jeg tenkte jeg skulle prøve å sparke liv i denne bloggen igjen. Vi får se.

Et nytt teppe er i alle fall på pinnene. For en ny baby er i magen, forventet ut i verden i første halvdel av januar.

Fargene får jeg ikke helt rett til å vise, får prøve meg litt mer med kamera og evt bildebehandling en dag, kanskje når det er ferdig? Det hvite papiret er med for å prøve å få kamera til å finne en hvitbalanse. Ikke akkurat det beste bilde, men bare noe for å sparke igang bloggingen igjen.

Og når jeg først viser frem litt da, så kan jeg jo legge ved dette også:


Det er et bilde fra "drivhuset" mitt tatt nå nettopp. Og det beviser flere ting
*Jeg sådde mer enn jeg klarte følge opp i år også
*Jeg trenger et større og skikkeligere drivhus
*Noe gikk galt denne sommeren, det er ikke en eneste moden tomat på disse enda. Ikke en eneste. Der er en miniagurk, som ser mer ut som ei kule, som muligens kan tas inn. Inne har jeg noe chili som kanskje blir moden til vinteren. Den største har dessverre fått et eller annet ulumskheter på seg, så det spørs om den må gi tapt før ting modner.

Time will tell.

Vel, kanskje kommer det flere oppdateringer fra meg etterhvert, vi får se.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...