tirsdag 8. september 2015

Var jeg så stressa?

Jeg kom over et gammel innlegg her om at det var bare 4 måneder til termin

Jeg var visst stressa, leser jeg både i teksten og mellom linjene.

Vel, det er 4 måneder og 2 dager til termin. Det er vel 3,5 mnd til jul eller noe sånn. Og jeg tenker "det er jo fire mnd igjen til termin, ikke noe stress". Jeg har ikke tenkt på å begynne å vaske klær enda, har ikke sortert, men vet vi har det meste, mangler muligens noe ull, for noe var så slitt at det utgikk. Vi har vel faktisk ikke vogn, og er usikker på om bilsetet er blitt for gammelt.

Men det går vel fint?

Jeg skal IKKE kjøre på juleferie med bekkenløsningen min denne gangen da, det ville vært litt tullferd så nært termin, også har vi uansett sluttet med juleferie, vi feirer jul hjemme, alene eller sammen med dem som har lyst å være her med oss.

Jeg burde sikkert begynne å tenke på julegavene, og i alle fall kalendergavene.
Jeg har egentlig kontroll på barnevakt, bare aner ikke hvor fort denne fødselen kommer til å gå, den første gikk fort, den andre tok lang tid, så hva "den tredje er en luring" skal betyr her vil tiden vise. Men jeg stresser ikke med det, det går seg vel til, om vi så ender med en uplanlagt hjemmefødsel fordi vi ikke rekker det, så går selv det antakelig helt fint. Dog er det ikke det jeg planlegger da, vi har på planen å snakke om det, om vi skal forsøke hjemmefødsel igjen eller vannfødsel på sykehuset med mulig tidlig hjemreise. Men som jeg sier til mannen, det er da fire måneder til, ikke noe hastverk....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...