fredag 10. desember 2010

….og syk mamma…

Ja, Knerten har feber, men er ellers i tilsynelatende god form. Jeg håper det holder seg, vi har jo flyttet toårskontrollen han skulle på på mandag til 10. januar, for å få med oss Lucia i barnehagen på mandag morgen, så da bør han være frisk.

Og helst mora også kanskje, som skal spise Luciafrokost. Som den siste timen har kastet opp to ganger, og igrunnen føler seg elendig.

(Hvilket passer dårlig med pass av syk gutt, men faren hans er heldigvis kommet hjem fra jobb nå. Passer ikke helt med iherdig julegavestrikking, fiksing av de siste julegavene som skal i posten, pakken skulle ideelt sett sendes i morgen, inkl julekortene som vi ikke har fått til bilde til enda, med en stadig syk gutt… og som så må skrives, av den ikke friske mor i huset…

2 kommentarer:

  1. Usjda! Det hørtes ikke noe kjekt ut. God bedring! Håper du er bedre igjen i morgen.

    SvarSlett
  2. Takk for det.

    i går beholdt jeg ikke noe jeg spiste etter lunsj, og fikk feber. I dag er jeg bedre, dvs, jeg kaster ikke opp, og har ikke mye feber i alle fall, men er sliiiiiiiiten, orker ingenting annet enn å ligge på sofaen, har ekstremt lite matlyst. Håper jeg er bedre i morgen.

    Julegavene er ikke pakket inn, og julekortbilde er ikke tatt...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...