tirsdag 19. oktober 2010

Prosjektet 365 ting ut av huset...

Det prosjektet går ikke så bra. Dvs, hovedproblemet er ikke at vi ikke kaster ting,  det gjør vi, men jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva som "teller" i denne sammenheng, og helt glemt å holde tellingen. Det er jo selvsagt ikke meningen at det skal telle at jeg kaster (eller rettere sagt, resirkulerer) melkekartonger og denslags, det blir for hverdagslig søppel. Prosjektet gjaldt å tømme huset for "ting".
Men det bør absolutt telle at vi bar ut sikkert i alle fall hundre gamle blader og magasiner som mannen hadde samlet på siden... vel rundt den tiden vi møttes vil jeg tro.

Vi jobber med å fikse barnerom til guttungen etterhvert, og siden det rommet pr i dag brukes som oppbevaringsrom/bod vil jeg anta vi må kaste en del flere ting. Huset vårt har så mange ting inni seg at det snart tyter ut gjennom vinduene, så noe må rett og slett gjøres.
Og jeg fastslår at om jeg noen gang vinner i lotto og skal få bygge/kjøpe et stort hus, så er MANGE BODER noe som absolutt står på ønskelisten.

Jeg har et par ting jeg vil vise frem av inspirasjon til det barnerommet også, og jeg kom meg aldri til å poste noen strikkebilder i går, men det får være tema for fremtidige blogginnlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...