tirsdag 5. oktober 2010

Kjekkas-fremgang

Ingen bilder i kveld, jeg gidder ikke lete frem kameraet. Men jeg kan meddele at jeg er ferdig med det ene ermet, og godt igang med det neste. Da er det å montere dem på, og strikke kraven, så er den ferdig. Gleder meg, blir kjekt å se resultatet.

Sånn ellers så kan jeg jo informere om at Knerten er blitt stor gutt, han har visst sluttet å sove om dagen. På helgene sluttet han for noen uker siden, og denne uken droppet vi det i barnehagen også. Det er litt tungt å holde seg våken når pappa triller ham hjem etter barnehagen, men det går vel over etterhvert. Det er i alle fall en passe trøtt gutt som legger seg om kvelden, derved lettere å legge. Men blid og fornøyd på dagtid, og ikke sur-trøtt ved leggetid heller, så alt i alt mener vi han er moden for det. Store, flinke gutten min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...