fredag 28. mai 2010

Strikkesnuppa har blog candy

Strikkesnuppa har blog candy og slikt kan man like. Klart jeg vil nære med i trekningen om sånne fine ting.
Blog candy liker jeg. Ikke minst fordi når noen jeg følger kommenterer sånne ting, så år jeg tips om nye fine blogger å følge.

(Sånn på et personlig plan må jeg innrømme at jeg har flere blogg-innlegg i hodet. Ting jeg har tenkt jeg skulle blogge om "i kveld", men aldri har kommet så langt som å skrive om. Videre fremdrift på strikketeppet. EU-kontrollen på bilen. "Søknad" om nye strikkeprosjekter. Knertens utvikling. Ammeslutt. Barnehagemøteinnkalling. Smak av sommer. 365-prosjektet. ESC. vi får se, kanskje klarer jeg forfatte noen av dem i løpet av helga?)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...