fredag 23. april 2010

Jeg trenger et nytt strikkeprosjekt....

Ja, jeg gjør jo det. Eller, egentlig to.
Et lite til å ha i veska for å strikke på toget. Det kan ikke være noe som ikke har avansert mønster eller blir veldig stort av seg, for det skal altså både være lite nok til å ligge i veska, ikke lage krøll på garnet innimellom alt det andre som ligger der, og strikkes på i ca 2*7 minutter etn par dager i uka, så jeg må ikke bruke halve tiden på å telle emg frem til hvor jeg var...
Og et til hjemmebruk, det kan være større (for hjemme har jeg en "strikkeskuff", ikke bare veska mi)

Jeg er en liten anelse tom i hodet...
Selvsagt kan jeg strikke flere pulsvarmere på toget. Det er sikkert noen jeg kan gi dem til.
Men jeg trenger i alle fall et hjemmeprosjekt. Jeg kan ikke strikke pulsvamere hjemme, de blilr jo ferdige før tv-serien min er ferdig da...

Jeg har jo mesteparten av det garnet jeg kjøpte da jeg ikke hadde helt nok til det ene babyteppet. De som er avbildet her: http://tara-malama.blogspot.com/2010/02/jeg-gikk-tom-for-garn.html
Jeg hadde en tanke om et mulig babyteppe i to lillafarger... men aner ikke hvem jeg skulle gitt det til. Jeg kjøpte rosa og blått, og tentke på i alle fall en mulig liten rosa kjole, men det ble født to gutter. Jeg har jo det blå nøstet da...
Ja og selvsagt har jeg div garn tiltenkt ting jeg ikke helt husker hva... og tilgang på garnbutikker. Så garn er ikke problemet. Prosjekt er problemet.
Strikkelista mi er egentlig i praksis tom. Monsterbuksa er jo ferdig strikket. Nattbukse har jeg også ordnet, mangler bare en søm. Og bestillingsstrikkerier... nei, bestillingene renner ikke akkurat inn... (Nei, jeg har ikke gjort så mye for å markedsføre det heller da, altså, så det er nok en grunn til det.)

Forslag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...