torsdag 27. mai 2021

Utålmodig ventende....

Jeg er ikke akkurat verdens mest tålmodige person, i alle fall ikke år jeg har en pakkesporing jeg kan følge.
Jeg har faktisk ikke mindre enn 3 pakkesporinger å følge med på.  
Det kan medføre at jeg oppdaterer en kinesisk pakkesporing side flere ganger om dagen. Og må Google alle evt nye oppdateringer, men datoen er lett lesbar, intet nytt å spore. Det er langt for pakken å reise fra Kina. De to pakkene fra ulike avsendere tar ulik vei fra Kina til Norge, men tid kan det komme til å ta. Denne er sist oppdatert 10. Mai og er et liggeunderlag jeg skulle testet for helst å se om vi skulle ha flere til ferien, men med dette tempoet...
Den andre er en kompressjonspose, eller to kanskje, til sovepose for å se om min og mannen sin kan ta mindre plass på tur.

 Stikkordet for begge disse kjøpene er plass og campingferie. Vi holdt på å sprenge bilen på vei hjem fra ferie i fjor....

Den siste pakken jeg sporer kommer visst fra Sverige. Jeg bestilte i litt frustrert irritasjon myggnetting med magnetlukking for jeg fant det ikke i noen butikker og jeg (og mannen som får i oppdrag å følge dem ut igjen) begynner å bli litt lei av at åpen verandadør medfører utbruddet "VEPS INNE!!!

Den følges i postens app, hvor det står at de har mottatt melding om at pakken skal komme til dem ettrhvert....

Vente, vente, oppdatere, oppdatere.....

Utålmodig? Jeg?

Innser jo bare at jeg rekker ikke bestille et til av de liggrubderlagene eller flere, og få dem før ferien. Det var et lite bomkjøp på mange måter, helt uten at jeg har testet selve produktet enda.
. Ca alt på nettsiden og markedsføringen fikk meg til å tro det var USA det skulle komme fra. Det viser seg at selskapet er reg i Spania eller noe sånn, men pakken kommer fra Kina. Det gir fort litt lenger leveringstid det. Selv om de sier 15 dager eller noe sånn. Vel, nei. Ikke nå i alle fall. 

Lettere bortskjemt med å handle på wish og ebay som er voec - registrert innså jeg førsr i ettertid at denne pakken må nok fortolles også, så den ser jeg nok ikke noe til på en stund og den blir vel dyrere enn planlagt også, hvilket er surt bok når jeg sånn to timer etter bestilling fikk opp annonse på fb om 20% rabatt.
Jaja. Vi får nå se når den engang kommer om den er noe tess. Og vurdere om vi skal vente på flere.

Vi var et liggeunderlag i manko før turen i pinsa. Der ble midlertidig løst med et billig fra biltema. Jeg tror vi må investere i noe bedre. Spm er hvor dyrt. Og jeg er spent på dette her.

Vi trenger gjerne å kunne spare plass på soveposer og liggeunderlag, for det tar mye av plassen. Særlig vår digre, 10 cm tykke, selvoppblåsende dobbeltmadrass..... Men jeg liker den.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...