onsdag 12. september 2018

Forsøker så smått å sparke liv i denne igjen



Jeg har lekt litt med tanken i noen dager og lander ned på at jeg prøver. Helt hva jeg blir å skive om og hvor mye vet jeg ikke. Ungene begynner å bli store selv om de er små, og jeg har slett ikke tenkt å utlevere dem. De er nå 2,5, 7,5 og 10 år gamle. Livet dreier seg ikke lenger om helt det samme som før, men likevel så gjør det jo det. 

Innimellom fotballtrening og turneringer, kulturskole og korps, speider og kor, så er vi en familie som familier flest. Jeg liker egentlig fortsatt å strikke, men reelt er det litt lite tid akkurat nå (disse nevnte aktivitetene har sin høysesong for foreldremøter, og det har skolen og barnehagen også, og vi foreldrene har nå endt opp i styre og stell her og der) så reelt strikkes det ikke så mye. Symaskina er støvet ned. Hage og frø og spirer liker jeg fortsatt men ikke så mye aktivitet der heller til at hagebloggen vekkes til live, det får vi se med årene som kommer om det blir noe mer. 

Vi får se. 

Jeg burde sikkert ha en 365 ut av huset igjen, men å begynne på det i september? Vel, altså, teller vi opp det jeg har liggende i to sekker med klær og to poser med sko som skal til fretex så snart jeg får bilen igjen fra verksted få jeg får kjørt det dit, så nærmer vi oss sikkert ;) 

Jeg har som vanlig hodet fullt av tanker, og prosjekter, så får vi se hvor mye av det som gjennomfrøres. Og hvor mye av det som havne her. 

Vel, en liten start. Går det to år til neste innlegg så... ja, så ble det ikke denne gangen, som et par ganger før. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...