onsdag 11. november 2009

Strikkepause

Forhåpentligvis ikke så lenge. Men nå er det strikkefri.

Jeg fikk vaksine mot svineinfluensa i dag, sammen med guttungen. (Siden barn mellom 6 mnd og 3 år, samt en ledsager pr barn, var blandt de gruppene som fra i dag får vaksine her i byen.) Guttungen virker uberørt av det hele, men jeg har vondt i armen. Slik at alle stillinger hvor den tas ut fra kroppen er ekstra vondt. Og da føles rett og slett strikking som lettere uaktuelt enn så lenge.

Men, da er det i alle fall gjort, og blir vi ikke verre enn dette er det jo absolutt verd det, så slipper  vi forhåpentligvis den influensaen. Det er enda lenge til det det hvite teppet må være ferdig, og jeg er godt igang, så dette ordner seg.

Men i kveld, da skal jeg bare slappe av på sofaen, og la mannen stelle huset, og meg. (dvs, nå lager han mat til meg :) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...