søndag 6. februar 2011

Bilder fra kommodemonteringen

Ja, i innlegget om at barneromprosjektet endelig var i gang lovet jeg bilde litt senere. Det ble visst mye senere, men nå kan jeg da endelig presentere bilder av far og sønn som monterer kommode!

322

Skrumaskin er stor stas, og man må selvsagt hjelpe til! Normalt er det jeg som leser monteringsanvisning og finner frem skruer når mannen monterer ikea-ting, men denne gangen ble jeg henvist til å finne på andre ting, dette var en guttegreie.

323

Knerten elsket å være med på jobben, og var veldig stolt når han fortalte at han hadde en kommode på rommet sitt til å ha klærene sine i!

Dagen etter ble senga hans flyttet inn, og siden har han sovet der. Det har gått over all forventning. Et par netter har han kommet inn til oss, det har i hovedsak vært i forbindelse med at han har vært syk. Han vandrer villig inn på eget rom hver kveld, og enkelte protester eller ønsker om å sove på voksenrommet er det jo fra tid til annen, men stort sett ikke, og han sovner lett, eller aksepterer uten problem at mamma “bare må på do/sette på vaskemaskina/spise kveldsmat/hvile litt på sofaen” og skal se til ham senere. Nesten hver gang sover han når jeg kommer tilbake.

Flinke, store gutten min.

Jeg skulle egentlig ha litt flere bilder her da, av den ferdige kommoden, pyntet med drømmehagenklistremerker, og senga, med samme dekor. Men de bilene glemmer jeg stadig å ta, og når jeg sitter her og blogger ligger jo gutten i senga og sover, så det er ikke den beste tiden å ta bilde der inne… Kanskje husker jeg det en dag til uka?

Rommet er stadig i utvikling, vi har ikke endelig bestemt hvordan det skal innredes, eller hva vi skal gjøre med seng, så enn så lenge så har han denne, og ettersom han frivillig sover i den, til sin mors store overraskelse, er det jo ikke noe hastverk med å bytte den ut heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...