tirsdag 8. februar 2011

38 uker på vei!

Nå er det sannelig ikke lenge igjen. Jeg synes egentlig jeg nettopp tok testen jeg. At det ikke er lenge siden vi fant ut at vi skulle bli tobarnsforeldre. Men her sitter jeg, meget høygravid allerede.

Hodet til lillejenta er ifølge jordmorkontroll festet. Det ligger dyyypt nede i bekkenet, det er ikke rart jeg kjenner det presser til tider. Men det betyr ikke at jeg ikke kan gå til termin altså. Og lenger også, for den del. Men snart. snart kommer hun ut!

Det er ni dager til vi har barnevakt i huset. Skal vel alltids ordne seg på et vis før den tid også, men det ville vært enklere om hun venter til mormora er ankommet. Om 16 dager har jeg termin. Det er sannelig ikke lenge igjen.

Hvilket vil si at å ha strikket bare 7,5 cm av det ene benet på buksa er litt lite, så jeg må henge i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...