fredag 28. januar 2011

Rolig fredags formiddag

Ja, her sitter jeg i sofaen og strikker på en fredags formiddag, med to stykker som sover rundt meg. Ikke helt som vanlig det.

Nei, jeg har ikke begynt i permisjon enda, jeg skal jobbe til og med onsdag neste uke. Ikke har jeg født. Og ikke er jeg syk. Og mannen er på jobb. De to som sover er min sønn, som er hentet hjem fra barnehagen grunnet feber, og hunden, som har dradd med seg teppet sitt bort i salongen for ligge der folka er, og lagt seg til å sove under bordet. Knerten sover jo egentlig ikke på dagtid lenger, men når man er syk er ting litt annerledes, så derved sovna han, og jeg lar ham bare sove. Når jeg har feber vil jo jeg helst bare sove også, så da må jo han også få den hvilen han trenger.

I mellomtiden får altså mor sitte i sofaen og strikke, midt på dagen på en arbeidsdag. Det er jo ikke så verst det heller. Selv om jeg har mer enn nok å gjøre på jobb i forhold til hvor mange dager jeg har igjen.. Men det ordner seg vel. I dag trengte Knerten meg, så da er jeg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...