søndag 2. januar 2011

365 ting ut av huset, en oppsummering av 2010

Ja, jeg hadde jo et mål om å kunne liste opp 365 ting ut av huset i 2010. Det kan jeg ikke.

Delvis fordi jeg ikke har vært så flink å rydde ut ting som jeg hadde ønsket, men mest fordi jeg ikke har holdt kontroll på dem. Jeg prøver absolutt igjen i 2011, så følg med for oppdateringer for det nye året.

Dersom vi teller med de 100+ fotballmagasinene min mann kastet, de enslige sokkene som fikk gjøre nytten som sår-beskyttelse på hundens fot før de ble kastet (hun rev av seg de fleste, et par ble våte under lufting i hagen…), utgåtte/ubrukte vareprøver vi fikk da Knerten ble født som jeg kvittet meg med i en rydderunde på badet, de vel 8-10 graviditetstestene (sånne billigtester) jeg ga bort etter at jeg var blitt gravid og en god del andre ting jeg ikke husker engang, er vi sikkert oppmot det ønskede antall ting, men altså helt komplett uten evne til å faktisk ha oversikten, dessverre.

Men som sagt, jeg prøver igjen i 2011.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...