søndag 21. november 2010

Ny krem til hud som klør, buzzadorkampanje.

Ja, som jeg har nevnt en gang før er jeg buzzador. Så da får jeg av og til prøve noen produkter, og kan dele ut prøver til andre. Nå har vi prøvd en krem for kløende/atopisk hud. Physiogel A.I krem.
Siden Knerten absolutt er preget av kløe (DET er egentlig tema for et eget innlegg.. kommer kanskje senere. Mange tanker der.) tenkte jeg dette kunne være kjekt å prøve. Det kom dog litt midt oppi bytte av allergimedisin, så det er litt vanskelig å evaluere kremen, dessuten er han litt liten til å si hva han synes hjelper… Men kremen er i alle fall lett å smøre utover. Den gir myk og god hud, og tendensene til tørr/rødlig hud som dukket opp rett før kremen kom i posten, forsvant. Den er fri for farge, parfyme, parabener,konserveringsmidler, ja, altså alle sånne ting man gjerne vil unngå. Luker ikke akkurat roser, men parfymefrie ting gjør jo gjerne pr def ikke det…
Om noen av mine lesere har lyst å prøve har jeg igjen noen av minitubene til utdeling. Send meg en mail eller legg igjen en kommentar Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...